تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

همکاری جدید و مشترک سازمان‌های فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج آغاز شد
22 شهریور 1401 - 16:20
2
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از آغاز همکاری جدید و مشترک سازمان‌های فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج باهدف ترویج آموزش‌های شهروندی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهردار و رئیس سازمان و از آغاز همکاری جدید و مشترک سازمان‌های فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری باهدف ترویج آموزش‌های شهروندی خبر داد.

محسن برجی با اشاره به پیچیدگی‌های زندگی در عصر حاضر، افزایش انتظارات شهروندان همچنین افزایش مشکلات شهرنشینی، اظهار داشت: با توجه به مشکلات مطرح‌شده، ایجاد ارتباط دوسویه بین شهروندان و مدیران شهری کمرنگ شده و شهروندان برای ارائه معضلات شهری با محدودیت زمان مواجه هستند و در تلاش است تا در کمترین زمان بیشترین خدمت‌رسانی را انجام داده و از طریق وسایل ارتباطی به اهداف شهر و شهروندان جامه عمل بپوشاند.
وی بابیان اینکه شهروندان مخاطبان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند و هدف از خدمت‌رسانی تسهیل در رفاه شهروندان می‌باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی به دلیل ارتباط حداکثری با شهروندان، ظرفیت خوبی در اطلاع‌رسانی دارد، سازمان فرهنگی بر آن شد تا نحوه آموزش‌های شهروندی به شهروندان را از طریق این ناوگان پیگیری کند.
این مسئول جابجایی حدود هزاران شهروند به‌صورت روزانه با ناوگان اتوبوس‌رانی را فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه مدیریت شهری با شهروندان دانست و افزود: ترویج فرهنگ شهروندی نیز در برنامه‌های مشترک دو سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گنجانده‌شده که این موضوع رغبت شهروندان را برای حفاظت از شهر دوچندان می‌کند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، آموزش‌های شهروندی در بخش‌های رعایت حقوق شهروندی، قوانین شهرنشینی، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ترویج فرهنگ جداسازی زباله‌ها و .
.
.
را از دیگر برنامه‌های مشترک دو سازمان یادشده ذکر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.