تصویر
همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه استان جدی تر می شود
14 مرداد 1402 - 10:14
4
[/center] رییس پارک علم‌وفناوری استان البرز در آیین امضای قرارداد بین دانشگاه پیام نور استان البرز و پارک علم و فناوری البرز با اشاره به پتانسیل خوبی که در این پارک وجود دارد گفت: همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان البرز برای توسعه استان جدی تر می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

[/center]
رییس پارک علم‌وفناوری استان البرز در آیین امضای قرارداد بین دانشگاه پیام نور استان البرز و پارک علم و فناوری البرز با اشاره به پتانسیل خوبی که در این پارک وجود دارد گفت: همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان البرز برای توسعه استان جدی تر می شود.

مهدی عباسی با اشاره به پتانسیل قابل توجه استان البرز و پارک علم و فناوری این استان خاطرنشان کرد: هدف پارک علم و فناوری البرز رسیدن به رتبه سوم میان پارک‌های علم و فناوری کشور است و بیش از ۱۵۰ برند ملی نیز هم‌اکنون با محوریت مواد غذایی و دارو در استان مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به نگاهی که در پارک علم و فناوری البرز وجود دارد ، گفت: نگاهی که تا اکنون در پارک بوده، با محوریت توسعه درونی بوده‌است و اکنون این نگاه تغییر کرده و نگاه درون‌سازمانی به نگاه درون‌استانی تغییر پیدا کرده است، با استفاده از تجربیات موجود و همکاری‌های صورت گرفته، می‌توان به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یافت.
رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به چالش‌های پیش روی پارک اظهار کرد: مشکلات زیادی نیز وجود دارد که در حال دست‌وپنجه نرم کردن با آن‌ها هستیم.
درواقع به دنیال این هستیم که بتوانیم بهترین و مطلوب‌ترین وضعیت را در گستره پارک فراهم کنیم.
، با این شرایط همچنان تلاش ما بر این است که بتوانیم تعامل خوبی با تمام ذی‌نفعان حوزه علم و فناوری داشته باشیم.
رییس پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به رویکرد تعاملی پارک با معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از اقدامات جدیدی که در پارک دنبال می‌شود، تعامل با معاونت علمی ریاست جمهوری است.
از زمانی که دکتر دهقانی فیروزآبادی در این بخش شروع به فعالیت کرده، سه جلسه میان پارک و معاونت برگزار شده و یکی از مسائلی که به آن توجه شده است نگاه استانی است.
اولین پروژه نیز در همین راستا با بخش فنی و حرفه ای استان کلید خورده است.
این پروژه ظرف یک ماه اینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
این پروژه در میدان استاندارد اجرا شده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی و دسترسی به جاده و مترو نیز نیز وضعیت مطلوبی دارد و اکنون در مراحل نهایی خود به سر می‌برد.
[center]وی با اشاره به لزوم همکاری معاونت علمی برای پیشرفت استان گفت: برای پیشرفت استان البرز باید معاونت علمی نیز نقش خود را ایفا کند.
پیشرفت علمی و فناوری استان البرز منوط به همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها در کنار یکدیگر است و در این مسیر باید معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به ما کمک کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.