تصویر
هم افزایی بین دستگاهی برای تسهیل در صدور مجوز‌های گردشگری کشاورزی ضروری است
13 تیر 1402 - 12:24
3
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز هم افزایی بین دستگاهی را برای تسهیل در صدور مجوز‌های گردشگری کشاورزی ضروری عنوان کرد و گفت: رونق گردشگری کشاورزی علاوه بر حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و کمک به معیشت کشاورزان در اشتغالزایی و توسعه گردشگری روستایی موثر است.
ارسال توسط :
پ
پ


هم افزایی بین دستگاهی را برای تسهیل در صدور مجوز‌های گردشگری ضروری عنوان کرد و گفت: رونق گردشگری کشاورزی علاوه بر حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و کمک به معیشت کشاورزان در اشتغالزایی و توسعه گردشگری روستایی موثر است.

اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ای با حضور رؤسای سازمان جهاد کشاورزی البرز، میراث ، منابع طبیعی و سرمایه‌گذاران برگزار شد که هدف از چنین جلساتی هم افزایی برای تسهیل روند صدور مجوز‌های گردشگری کشاورزی است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه البرز ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری کشاورزی دارد، افزود: این نوع گردشگری یکی از مصادیق جدید گردشگری روستایی است که با حفظ کاربری و در کنار کشاورزی به عنوان فعالیت مکمل انجام می‌شود و آسیبی برای فعالیت کشاورزان ندارد.
به گفته خاکی توسعه گردشگری کشاورزی علاوه بر اینکه به معیشت کشاورزان و حفظ زمین‌های کشاورزی کمک می‌کند، به اشتغالزایی پایدار، توسعه روستا، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد نشاط می‌انجامد.
او ادامه داد: با توجه به مزایای فراوان توسعه گردشگری کشاورزی هم افزایی و تسهیل در صدور مجوز‌ گردشگری کشاورزی با همراهی دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.