تصویر
هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی عامل مهم موفقیت در انتخابات است.
20 دی 1402 - 17:43
1
رییس ستاد انتخابات استان البرز بر نقش اثرگذار هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس ستاد انتخابات استان البرز بر نقش اثرگذار هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و استانداری البرزدر نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان که باحضور‌ ، مدیرکل سیاسی استانداری و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: انتخابات بعنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی است که حضور حد اکثری مردم‌ در آن بعنوان پشتیبان امنیت ملی به شمار می رود.
وی انتخابات را مظهر اراده مردم و مهم ترین رویداد سیاسی، اجتماعی در کشور دانست و افزود: مسئولیت ما فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تبیین نقش مهم مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات گفت: دشمنان همواره به دنبال دلسرد کردن مردم و کاهش حضور مردم در صحنه ی سرنوشت ساز جامعه بوده اند و بر ما لازم است با تلاش مضاعف نسبت به مشارکت مردم در انتخابات حساس باشیم.
وی با اشاره به نقش مهم هیات نظارت در امر برگزاری مطلوب انتخابات افزود: حضور شما عزیزان که امروز در این جلسه شرف حضور دارید مغتنم است و در این مسیر با اکمل همکاری و هماهنگی انتخابات با شکوهی را شاهد خواهیم بود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.