معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز گفت: زهرا جلیلی هنرآموز هنرستان هیمالیا ساوجبلاغ در دومین جشنواره الگوهای برتر ویژه دروس کارگاهی هنرستان ها موفق به کسب رتبه اول محور معماری این جشنواره گردید.

الماسی افزود: الگوی تدریس چهارچوب مهمی است که عناصر مهم تدریس در آن قابل مطالعه هستند، انتخاب یک الگوی تدریس به نوع آگاهی معلم از فلسفه و نگرش های تعلیم و تربیت وابسته است.
وی ادامه داد: جشنواره الگوهای تدریس برتر فرصت مناسبی برای تمامی معلمان و ان کشور برای رسیدن به این هدف و بهبود کیفیت سیستم آموزشی است.

وی گفت: دومین جشنواره الگوهای برتر تدریس در سطح کشوری به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای راهکار ۱۱-۷ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با موضوع آموزش مبتنی بر شایستگی دروس کارگاهی هنرستان ها به منظور توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان هنرآموزان، تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی وملی و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمرعلمی و تحقیقاتی و مطالعاتی برگزار گردید.
الماسی ادامه داد: مخاطبین این جشنواره هنرآموزان ، استادکاران ، معاونین و سرپرستان بخش و پرسنل هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و همچنین دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی متناسب با رشته های مرتبط خود بودند.

وی اظهار داشت: ۱۰۳ اثر از مناطق و نواحی هشتگانه استان البرز در مرحله استانی داوری شد که از این میان ۱۳ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت و در نهایت یک اثر از استان البرز حائز رتبه اول در محور معماری گردید.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر