تصویر
هنرمندان صنایع دستی می‌توانند مصوبه مجلس یازدهم در تسهیل فرآیند صدور مجوز استفاده کنند
27 خرداد 1402 - 17:02
0
بمناسبت روز جهانی صنایع دستی، نشست صمیمی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان نظرآباد و هنرمندان این حوزه در محل دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


بمناسبت روز جهانی صنایع دستی، نشست صمیمی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رئیس اداره میراث و صنایع دستی شهرستان و هنرمندان این حوزه در محل دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد.

در این نشست حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ذات هنر، هنر را چشمه جوشان عنوان کرد و بیان داشت: هنرمندان می توانند افراد دیگر را اطراف خود جمع کنند و آنها را از ارزش ذاتی خود بهره مند کنند.
حدادی در خصوص رشد و توسعه در حوزه صنایع دستی اظهار داشت: با پشتوانه مجلس و همت دولت، زمینه توسعه و اشتغال در این حوزه فراهم خواهد شد.

راه اندازی نمایشگاه دایمی
در ادامه با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دائمی برای عرضه تمام محصولات صنایع دستی، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان در حمایت از هنرمندان عزیز، باید به فکر تدارک و راه اندازی نمایشگاه دائمی باشیم تا آثار هنرمندان ارئه گردد و نقطه قوتی برای منطقه می باشد.

بیمه هنرمندان صنایع دستی
در ادامه این نماینده مردم نظراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر بیمه هنرمندان بوده‌ام.
بر این اساس قرار شد جلسه‌ای ترتیب داده شود و مشکل بیمه هنرمندان رفع گردد.
حدادی یادآور شد: هنرمندان صنایع دستی می توانند مصوبه مجلس یازدهم در تسهیل فرآیند صدور مجوز استفاده کنند.
نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه مجلس در بودجه سال گذشته و جاری، کارفرما و چهار نفر دیگه در حوزه صنایع دستی می توانند از معافیت بیمه بهره مند شوند.
در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظرآباد گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمود و هنرمندان گرامی دغدغه ها و موضوعات خود رابیان داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.