تصویر
هنوز ابلاغیه‌ای در خصوص جزئیات طرح کالا برگ الکترونیکی ارائه نشده است
09 بهمن 1401 - 15:59
3
بخشدار مرکزی کرج، گفت: هنوز ابلاغیه‌ای در خصوص جزئیات طرح کالا برگ الکترونیکی ارائه نشده اما جلساتی که با استاندار داشتیم پیگیر این موضوع هستند تا طرح اجرایی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

بخشدار مرکزی ، گفت: هنوز ابلاغیه‌ای در خصوص جزئیات طرح کالا برگ الکترونیکی ارائه نشده اما جلساتی که با استاندار داشتیم پیگیر این موضوع هستند تا طرح اجرایی شود.

میثم اظهری، بخشدار مرکزی کرج در خصوص کالا برگ الکترونیکی، گفت: کالا برگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان هرمزگان این طرح اجرایی شده و نتایج خوبی داشته در استان البرز هم قطعا این طرح اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه به دستور استاندار استان البرز این طرح اجرایی خواهد شد و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های آن هستیم، افزود: در حال تکمیل یک بانک اطلاعاتی مثبت هستیم تا سامانه تکمیل شود.
این مقام مسؤول اظهار کرد: هنوز ابلاغیه‌ای به ما در این خصوص ارائه نشده اما جلساتی که با استاندار داشتیم پیگیر این موضوع هستند تا طرح اجرایی شود.
بخشدار مرکزی کرج با بیان اینکه طرح در راستای حمایت از معیشت و سبد غذایی خانوار است، ادامه داد: طرح تکمیل شود خدمت شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.
منبع فارس برچسب ها: بخشدار مرکزی کرج، گفت: هنوز ابلاغیه‌ای در خصوص جزئیات طرح کالا برگ الکترونیکی ارائه نشده اما جلساتی که با استاندار داشتیم پیگیر این موضوع هستند تا طرح اجرایی شود.
بخشدار مرکزی کرج، گفت: هنوز ابلاغیه‌ای در خصوص جزئیات طرح کالا برگ الکترونیکی ارائه ن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.