تصویر
هوای البرز تا اوایل هفته آینده غبار آلود است
28 مهر 1401 - 12:31
1
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: کاهش محسوس دما ، وزش باد و گردو غبار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان شاهد خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: کاهش محسوس دما ، وزش باد و گردو غبار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان شاهد خواهیم بود.

آرش گفت : تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی به نسبت پایدار در منطقه است که به موجب آن کاهش دما ، بعضی ساعات وزش باد و گرد و غبار در دامنه جنوبی البرز مرکزی و استان البرز خواهد شد.
وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بر میزان وزش باد و گردوخاک در البرز افزوده می شود ضمن آنکه هوا سرد خواهد شد.

بهاروند احمدی گفت : حداقل دمای هوای امروز البرز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه ، جمعه ۱۴ تا ۲۷ ، شنبه ۱۲ تا ۲۴ و یکشنبه ۱۱ تا ۲۱ درجه بالای صفر خواهد بود.

از ابتدای سال زراعی جاری (یکم مهرماه ) تاکنون هیچ گونه بارندگی در استان البرز ثبت نشده است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: کاهش محسوس دما ، وزش باد و گردو غبار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: کاهش محسوس دما ، وزش باد و گردو غبار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.