تصویر
هویت بخشی محور اصلی فعالیت های پرورشی مدارس البرز
03 مهر 1402 - 16:24
2
فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه های متنوعی در شش حوزه ی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برنامه ریزی شده است و از نظر مالی و سرمایه های انسانی، بر روی این برنامه ها سرمایه گذاری خواهیم کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

فتح اللهی معاون پرورشی و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه های متنوعی در شش حوزه ی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برنامه ریزی شده است و از نظر مالی و سرمایه های انسانی، بر روی این برنامه ها سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: همچنین حضور حداکثری دانش آموزان در اقامه نماز جماعت مدارس از برنامه های اصلی این معاونت است و برای این خواسته تلاش خواهیم کرد و برنامه های متنوعی را برای جذب دانش آموزان ارائه خواهیم داد.
فتح اللهی با اشاره به هویت بخشی و ایجاد شور و نشاط در مدارس به عنوان محور اصلی فعالیت های پرورشی مدارس، اظهار کرد:هر مدیر مدرسه ای موظف است که دانش آموزان را در راستای اجرای طرح شور و نشاط در مدرسه، حداقل ۲ بار در سال تحصیلی به اردو ببرد و در راستای هویت بخشی به دانش آموزان هم تمامی تشکلات دانش آموزی از جمله سازمان دانش آموزی و اتحادیه دانش آموزان، موظف هستند که با برنامه های متنوع و ایجاد یک سکو و تریبون برای صحبت دانش آموزان و گفتن مشکلاتشان، تلاش کنند و نتیجه این گفتگو حتما هویت سازی خواهد بود، زیرا دانش آموز ارزش آن را در جامعه درک می کند.
وی در پایان یادآور شد: مثل سال های گذشته جشنواره ها و پویش های مختلفی هم برگزار خواهد شد که همه آنها در محور مهارت آموزی خواهد بود، امیدواریم که دانش آموزان از این طرح ها مثل سال های پیش استقبال کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.