تصویر
هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نظرآباد تشکیل شد
17 مهر 1402 - 9:18
2
جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نظرآباد مطابق ماده ۳۸ قانون انتخابات به ریاست دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد و باحضور دست اندرکاران انتخابات پیش رو و ۳۰ نفر از معتمدین با دستور کار انتخاب برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مطابق ماده ۳۸ قانون انتخابات به ریاست دکتر بغدادی و باحضور دست اندرکاران انتخابات پیش رو و ۳۰ نفر از معتمدین با دستور کار انتخاب برگزار گردید.

فرماندار نظرآباد در این جلسه با اشاره بر ثبت رتبه های برتر در البرز در حوزه انتخابات یکی پس از دیگری گفت: استان البرز پس از کسب رتبه برتر در میزان ثبت نام کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در ثبت اسامی معتمدین در سامانه نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.
وی افزود: برخی مواد در قانون انتخابات سال جاری تغییر و نواقص برطرف شده است تا بتوانیم با همت جمعی بر تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت جامه عمل پوشانده و انتخاباتی مطابق فرمایش ایشان در سراسر کشور برگزار نماییم.
دکتر بغدادی همچنین در خاتمه بر لزوم رعایت کامل اصل بی طرفی توسط دست اندرکاران انتخابات سال جاری تاکید و هدف از حضور چهره های جدید در بین معتمدین را، ایجاد فرصت یکسان به همگان جهت خدمت و پرهیز از یکنواختی در امور توسط افرادی ثابت عنوان نمود.
گفتنی است در پایان این جلسه پس از رای گیری مابین معتمدین حاضر در جلسه، ۸نفر بعنوان اعضای هیئت اجرایی که متشکل از آقایان محمود محمدی، ابوالفضل آزادفلاح، رضا پیری، علی جبارزاده، علی عمران روزبان، خانم لیلا توزنده جانی، آقای یدالله سروریان و آقای حسن بذرپاچ و ۵نفر بعنوان عضو علی البدل متشکل از آقایان حسین عسکری، عبداله خدابنده، نصرت اله حق وردیلو، عباس توسلی و ناصر اکبرزاده انتخاب شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.