تصویر
هیئت البرز در رتبه بندی استانها، جایگاه نخست را کسب کرد
27 بهمن 1401 - 8:57
2
رئیس فدراسیون جودو با بیان این که " سعی می کنیم دومین خانه جودو البرز نیز در سال آینده راه اندازی شود " از کسب جایگاه نخست توسط البرز در رتبه بندی استانها خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس فدراسیون جودو با بیان این که " سعی می کنیم دومین خانه جودو البرز نیز در سال آینده راه اندازی شود " از کسب جایگاه نخست توسط البرز در رتبه بندی استانها خبر داد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت البرز با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این مجمع اظهار کرد: رأی قاطع و بالای اعضا، وظیفه و مسئولیت رئیس منتخب را به مراتب بیشتر می کند.
وی با از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در جودو استان البرز گفت: هیئت البرز در رتبه بندی استانها، جایگاه نخست را کسب کرد که این نتیجه تک تک اعضای هیئت و خانواده جودو البرز است.
میراسماعیلی راه اندازی و احداث خانه جود در البرز را کاری بزرگ و اقدامی تأثیرگذار در توسعه جودو استان دانست و عنوان کرد: با توجه به گستردگی و ظرفیت ورزش در استان البرز، سعی می کنیم دومین خانه جودو البرز نیز در سال آینده احداث و راه اندازی شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات تک وزن در البرز که با استقابل اکثر استانهای کشور روبرو شده ، نشان دهنده توان بالای جودوی این استان است.
رئیس فدراسیون جودو با اشاره به مشکلات سالهای اخیر این رشته گفت: علیرغم تعلیق ناحق و ناجوانمردانه جودو کشور توسط فدراسیون جهانی، و همچنین مشکلات بودجه ای و اعتباری توانستیم با تلاش های صورت گرفته چه در بحث افزایش تعداد ورزشکاران و همچنین چه در زمینه اعزام ورزشکاران به رقابتهای برون مرزی اقدامات قابل توجهی را به ثمر نشانیم.
وی تصریح کرد: تیم ملی جودو با تمام قدرت و آمادگی کامل در بازیهای آسیایی سال آینده شرکت خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.