تصویر
هیات دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر علوم‌ و آموزش عالی گینه دیدار و گفتگو کردند
13 آبان 1402 - 17:58
2
به منظور گسترش همکاری های علمی و آموزشی هیات دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر علوم‌ و آموزش عالی گینه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به منظور گسترش همکاری های علمی و آموزشی هیات دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر علوم‌ و آموزش عالی گینه دیدار و گفتگو کردند.

به منظور گسترش همکاری های علمی و آموزشی هیات دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از آقایان دکتر جلال درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد ، دکتر آرام مدیر کل واحدهای برون مرزی و دکتر باغستانی با وزیر علوم‌ و آموزش عالی گینه خانم دکتر jaka sidibe (جاما سیدِ بی) در کشور گینه-کوناکری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، زمینه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای، و پرستاری و مامائی و سایر رشته ها مورد گفتگو ‌قرار گرفت و ضمن تاکید بر اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده دولت گینه، مقرر شد وزارت علوم و آموزش عالی گینه در خصوص اعطای مجوز تاسیس واحدی از دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مورد نظر در کوناکری همکاری جدی نماید و سپس درخصوص توانمندی‌ها و‌ظرفیت‌های بالفعل دانشگاه آزاد اسلامی در مدرنیزه و مکانیزه کردن سطح کشاورزی گینه گفتگو شد که مورد تمجید وزیر علوم گینه قرار گرفت.
در این دیدار، مقرر شد بررسی‌های لازم برای تعیین محل و موقعیت دفتر دانشگاه آزاد اسلامی با مساعدت وزارت علوم‌ گینه صورت پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.