تصویر
هیچ ساخت و سازی نباید خارج از طرح تفصیلی شهرها باشد
30 تیر 1401 - 9:15
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در هر منطقه ای که ساخت و ساز غیر مجاز صورت گیرد، شهردار به دستگاه قضایی معرفی می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در هر منطقه ای که ساخت و ساز غیر مجاز صورت گیرد، شهردار به دستگاه قضایی معرفی می شود.

مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید تمامی ساخت و ساز ها بر اساس طرح تفصیلی صورت گیرد، افزود: هر گونه ساخت و ساز خارج از طرح تفصیلی شهرها، خلاف قانون محسوب می شود و با شهرداران منطقه و نظام مهندسی برخورد می شود.
وی ادامه داد: اگر مهندس ناظر از تخلفات چشم پوشی کند و اجازه ادامه کار را بدون رعایت ضوابط بدهد به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.
عبداللهی گفت: ساماندهی بافت های فرسوده استان از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو ضرورت دارد که تمامی انشعابات و پروانه ساخت به صورت رایگان در استان اعطا شود.
وی افزود: اکنون یکی از بزرگترین معضلات استان بویژه در شهرها، کمبود پارکینگ است بنابراین ضرورت دارد که تمامی شهرداری ها این امر را مورد توجه ویژه قرار دهند.
استاندار البرز گفت: باید در ساخت و ساز ها تمامی پیوندهای و و سرانه ها نیز لحاظ شود تا در آینده مانند اکنون دچار مشکل نشویم.
در این جلسه چند پرونده مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا رای لازم را دریافت کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.