تصویر
هیچ هموطنی در شهر شب را بدون سرپناه بسر نبرد
24 دی 1401 - 16:20
1
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جریان بازدید از گرمخانه های سطح شهر با تاکید بر ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی گفت: خدمات اجتماعی مناسبی در گرمخانه های سطح شهرکرج ارائه می شود تا هیچ هموطنی شب را بدون سرپناه بسر نبرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جریان بازدید از گرمخانه های سطح شهر با تاکید بر ساماندهی افراد آسیب دیده گفت: خدمات اجتماعی مناسبی در گرمخانه های سطح شهرکرج ارائه می شود تا هیچ هموطنی شب را بدون سرپناه بسر نبرد.

در جریان بازدید از گرمخانه مردان و بانوان در بر ضرورت ارائه خدمات مناسب اجتماعی در این مراکز تاکید کرد و گفت: با توجه به سرمای شدید هوا تمامی امکانات برای اینکه هیچ هموطنی بدلیل مشکلات اجتماعی در این شرایط شب را بدون سرپناه بسر نبرد، پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: خدمات شهر نیز نسبت به گشت های دوره ای در سطح شهر اقدام کند تا احیاناً افراد آسیب دیده اجتماعی در سرما نباشند.
با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در جریان این بازدید، روند ارائه خدمات اجتماعی را درشب های سرد زمستانی برای بی سرپناهان مورد پایش میدانی قرار داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.