تصویر
هیچ گونه سرمایه گذاری یا معامله ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه ی مدرسه سازی باشد
28 آبان 1402 - 11:26
شناسه : 703750
3
ناصر قفلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در حاشیه ی افتتاح مدرسه ی خیری بانو دمیرچی ضمن تقدیر از حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش کشور و خطاب به خانواده ی خیر دمیرچی بیان کرد :هیچ گونه سرمایه گذاری یا معامله ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه ی مدرسه سازی باشد .

ناصر قفلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در حاشیه ی افتتاح مدرسه ی خیری بانو دمیرچی ضمن از حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش کشور و خطاب به خانواده ی خیر دمیرچی بیان کرد :هیچ گونه سرمایه گذاری یا معامله ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه ی مدرسه سازی باشد .
مدرسه سازی عمل بسیار پسندیده و ارزشمندی است اما کار شما به واسطه ی اینکه آن را به نام والدین مرحوم خود انجام داده و به ثبت رساندید بسیار برتر و ارزشمند تر است.

وی اضافه کرد: همه ی ما از اهمیت ساخت مدرسه و توسعه و تکثیر زیرساخت های آموزشی به خوبی آگاهیم .
امری که قطعا بدون مشارکت جامعه ی خیرین میسر نمی‌شود و اتحاد میان آموزش و پرورش و مجمع خیرین تاکنون موجب رشد و بالندگی فضا های آموزشی گشته است.
ناصر قفلی همچنین خطاب به خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد : شما امروز درختی را بنا کردید که شاخ و برگ هایش در هر دوره و هر سال بیشتر خواهد شد.
این درخت که بذرش در دل همین مدارس کاشته شده رشد خواهد کرد و ثمره اش به آیندگان ما نیز خدمت خواهد کرد .
همین مدارس به ظاهر کوچک در نهایت جامعه ی آینده ی ما را بنیان خواهد گذاشت و به همین دلیل نباید مدارس را در حاشیه ی زندگی تلقی کرد ، بلکه باید به آن به عنوان نقطه ی تحول اجتماعی نگریست.
‌رئیس جامعه ی خیرین مدرسه ساز کشور در پایان خطاب به خیرین یادآوری کرد : همواره به خاطر داشته باشید که در زمینه ی بیهوده ای سرمایه گذاری نکرده اید .
هیچ گونه سرمایه گذاری یا معامله ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه ی مدرسه سازی باشد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.