پ
پ

روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در ارزیابی عملکرد خرداد ۱۴۰۱ به عنوان روابط عمومی برتر مدیریت شهری این کلانشهر معرفی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در همین ارتباط گفت: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، اطلاع رسانی به هنگام، تلاش در جهت ارتقای حرفه ای، تعامل با اصحاب محترم رسانه و نحوه انجام وظایف سازمانی و مأموریت های محوله از سوی این اداره کل از جمله شاخص ها و پارامترهای تعیین کننده در انتخاب روابط عمومیِ برتر ماه می باشند.
حامد احسانی نژاد اظهار کرد: بر این اساس و در راستای ایجادِ انگیزه در مدیران و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی در سطح معاونت ها، مناطق تابعه و وابسته های وابسته شهرداری کرج، انتخابِ روابط عمومی برتر در دوره ماهانه در دستور کار قرار گرفته که در ارزیابی عملکرد خردادِ ۱۴۰۱، روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری حائز رتبه برتر گردیده است.
وی افزود: روابط عمومی این سازمان به ویژه در بحث تشویقِ رانندگان به حفظ فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها و تاکسی ها و اطلاع رسانی خوب پیرامون آغاز آزمایشی طرح پرداختِ الکترونیکی کرایه تاکسی ها در کرج، ارتباط مستمر خبری با مجموعه کرج امروز و بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است که در این انتخاب دخیل بوده اند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: درصدد جمع آوری اطلاعاتی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی های مدیریت شهری هستیم تا در راستای تقویت و توانمندسازی و بروزرسانی آنها برنامه ریزی و اقدام نماییم، به ویژه در شرایط کنونی که جهاد تبیین مورد توجه قرار گرفته و روابط عمومی ها بازوانِ تحقق این فریضه به شمار می روند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.