تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند
21 آبان 1402 - 17:11
2
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال، معرفی مستقیم نیروی کار به واحدهای تولیدی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال، معرفی مستقیم نیروی کار به واحدهای تولیدی خبر داد.

سعید فلاح نژاد رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه جهادی اشتغال استان، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیروهای کار به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود و از کارفرمایان محترم شهرستان های ساوجبلاغ، و درخواست می کنم تا در صورت نیاز به نیروی کار، لیست کامل فرصت‌های شغلی مورد نیاز به همراه تعداد نیروی کار را به این اداره اعلام کنند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: پس از تفکیک مشاغل مورد نیاز، اقدامات مربوط به اطلاع رسانی و فراخوان اقدام و پیش بینی می شود در هفته پایانی آذر ماه فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال با محوریت شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.
کارفرمایان می‌توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، به صورت تلفنی نیز با شماره گیری ۰۲۶۴۴۲۲۲۹۱۵ و ۰۲۶۴۴۲۲۴۰۴۵ داخلی ۶ یا ۱۱۸ نیازها و فرصت‌های شغلی خود را اعلام تا در جلسه‌ای که به ریاست برگزار خواهد شد، حضور یابند.
سعید فلاح نژاد در پایان گفت: روش‌های اطلاع رسانی ثبت نام کارجویان عزیز جهت معرفی به واحدهای تولیدی نیز در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع عموم جوانان و کارجویان عزیز خواهیم رساند تا بر اساس جدول مشاغل مورد نیاز فرصت‌های شغلی خود را انتخاب و در روز فراخوان در محل برگزاری برنامه حاضر و به صورت مستقیم با کارفرمایان مذاکره و جذب فرصت‌های شغلی شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.