تصویر
واحدهای صنفی بدهکار شناسایی و پلمب شدند
16 تیر 1403 - 6:19
شناسه : 1392051
0

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از شناسایی واحدهای صنفی بدهکار خبر داد و گفت: در این راستا طی خرداد و تیر ماه سال جاری تعداد پنجاه واحد صنفی بدهکار و متخلف پلمب شدند. حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری کرج تعامل مناسب با […]

مدیر منطقه ۵ شهرداری از شناسایی واحدهای صنفی بدهکار خبر داد و گفت: در این راستا طی خرداد و تیر ماه سال جاری تعداد پنجاه واحد صنفی بدهکار و متخلف پلمب شدند.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های اصلی تعامل مناسب با اصناف و ایجاد شرایط مطلوب برای دسترسی مردم به صنوف مختلف است.

این مسئول بابیان اینکه تعامل بین اصناف و شهرداری منطقه ۵ باعث گسترش هم‌افزایی بین این دو مجموعه خواهد شد و پرداخت عوارض به شهرداری‌ها از جمله تعهدات قانونی و این واحدها می‌باشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، ادامه داد: از صاحبان صنوف انتظار می‌رود با پرداخت به‌موقع عوارض کسب همچنین جلوگیری از مزاحمت برای شهروندان در معابر نقش مؤثری را در خدمات‌رسانی بهتر به شهر و شهروندان ایفا کنند.

وی به درآمد ۳۰ درصدی بودجه طی سال جاری اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی متخلف پس از ابلاغ اخطارهای قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه ۵ با اخذ حکم قضایی پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به پرداخت به موقع عوارض کسب و پیشه از سوی شهروندان، تعامل بین شهرداری و اصناف را زمینه ساز ارائه خدمات مناسب دانست و گفت: حاصل تعامل بین اصناف و شهرداری وحدت رویه بین این دو مجموعه را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص همکاری اصناف در پرداخت عوارض و ارائه خدمات توسط شهرداری، بیان کرد: پرداخت عوارض به شهرداری‌ها از جمله تعهدات قانونی و اجتماعی واحدهای صنفی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کمالی دهقان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با توجه به تلاش‌های انجام‌ شده توسط کلیه واحدها خصوصاً واحد حقوقی و اجرائیات منطقه در زمینهٔ دریافت عوارض صنوف، گام‌های مؤثری را در راستای خدمات‌رسانی مناسب‌تر جهت رضایتمندی شهروندان و حفظ آرامش آن‌ها برداریم.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

پایگاه خبری شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.