تصویر
واحدهای پذیرایی جزو جدایی ناپذیر گردشگری استان هستند
14 دی 1401 - 8:40
3
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی البرز با اشاره به اینکه البرز از لحاظ داشتن ظرفیت‌های گردشگری و دارا بودن واحدهای پذیرایی در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: فعالیت واحد‌های پذیرایی از لحاظ اشتغالزایی، ایجاد اوقات فراغت و تفریح و درآمدزایی اهمیت زیادی دارد و جزو جدایی ناپذیر گردشگری محسوب می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره‌کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌‌دستی البرز با اشاره به اینکه البرز از لحاظ داشتن ظرفیت‌های گردشگری و دارا بودن واحدهای پذیرایی در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: فعالیت واحد‌های پذیرایی از لحاظ اشتغالزایی، ایجاد اوقات فراغت و تفریح و درآمدزایی اهمیت زیادی دارد و جزو جدایی ناپذیر گردشگری محسوب می‌شود.

نشست سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با انجمن واحدهای پذیرایی و سفره‌خانه‌های سنتی استان البرز روز سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در محل این اداره کل برگزارشد.
در این جلسه به طرح مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع این واحدها پرداخته شد.
یحیی دارایی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات واحد‌های پذیرایی موجود در جاده ‌‌-کندوان انسداد هفتگی این مسیر گردشگری است، گفت: در این زمینه در اولین فرصت، ترتیب جلساتی را با پلیس راهور خواهیم داد تلاش ما این است تا با رایزنی های آتی امکان رفع مشکل انسداد جاده در روزهای تعطیل را بررسی کنیم .
او با اشاره به اهمیت کیفی سازی خدمات واحدهای پذیرایی گفت: در زمینه واحد‌های پذیرایی تا جایی که بتوانیم مسائل را تسهیل می‌کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.