تصویر
واحد اصناف منطقه ۲ رتبه اول جذب بودجه را کسب کرد
21 تیر 1402 - 11:53
شناسه : 592098
1
مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق ۱۰‌گانه شهرداری کرج خبرداد.


مدیر منطقه ۲ شهرداری از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق ۱۰‌گانه خبرداد.

سید جواد موسوی با اشاره به آمار درآمدی مقایسه‌ای اصناف شهرداری مرکز، گفت: واحد اصناف منطقه توانست با افزایش ۲۵۹ درصدی درآمد در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته رتبه اول را کسب کند.
وی در ادامه افزود: دریافت عوارض کسب و پیشه و تقویت درآمدهای پایدار به جهت افزایش درآمد، باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

این مسئول، درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: در این راستا اصناف از جمله مجموعه‌های مهم شکل‌دهنده منبع مالی مستمر و پایدار برای شهرداری محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: همراهی و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض و بدهی‌ها ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی وآبادانی بیشتر شهری نیز می‌شود.
این مسئول افزود: این منطقه با رصد پتانسیل‌های منطقه و ترغیب سرمایه‌گذاران و فراهم آوردن شرایط مناسب سرمایه‌گذاری و همچنین پیگیری معوقات بدهکاران، سعی در جذب سرمایه‌ی مصوب شهراری منطقه با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی شهروندان داریم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.