تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

واحد اصناف منطقه ۹ رتبه اول جذب بودجه را کسب کرد
20 آذر 1401 - 14:16
2
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق شهرداری کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۹ شهرداری از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق خبر داد.

با اشاره به آمار درآمدی مقایسه‌ای اصناف شهرداری مرکز، واحد اصناف منطقه توانست با افزایش ۵۰۲ درصدی درآمد کسب‌شده در آبان ماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته رتبه اول را کسب کند.
رشیدی خاطرنشان کرد: همچنین این منطقه توانسته طی هشت‌ماهه سال جاری با افزایش ۲۴۰ درصدی در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رتبه دوم در بین مناطق ده‌گانه شهرداری کرج را کسب کند.
این مسئول تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: دریافت عوارض از مهم‌ترین منابع تأمین مالی شهرداری به‌منظور اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر است که در این راستا اصناف ازجمله مجموعه‌های مهم شکل‌دهنده منبع مالی مستمر شهرداری محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر تدوین برنامه‌های کارآمد به‌منظور بهبود درروند امور اجرایی بین شهرداری و اصناف اظهار داشت: همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و اصناف نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان ایفا می‌کند.
رشیدی در ادامه عنوان کرد: مسئولیت واحد اصناف در ساختار اداری شهرداری تعامل با اتحادیه‌ها و مؤسسات صنفی، وصول عوارض کسب و پیشه و مطالبات شهرداری در مقابل خدمات متقابل به واحدهای صنفی است.
این مسئول خروجی حاصل از تعامل بین اصناف و شهرداری را متعلق به مردم دانست و افزود: این مهم اهمیت همکاری و وحدت رویه بین این دو مجموعه را دوچندان می‌کند.
وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص همکاری اصناف در پرداخت عوارض و ارائه خدمات توسط شهرداری، افزود: پرداخت عوارض تعهد قانونی و واحدهای صنفی است.
این مسئول از پیشه‌وران و اصناف خواست نسبت به پرداخت عوارض خود در زمان مقرر اقدام کنند تا یاری‌رسان شهرداری در اجرای به‌موقع برنامه‌های عمرانی و آبادانی شهر باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.