پ
پ

فرمانده انتظامی استان در نشست تعاملی و جلسه اعتلای معرفتی مشاوران و مددکاران کلانتری ها، گفت: یکی از اهداف اصلی ایجاد واحد های مشاوره ومددکاری پلیس، ارتقاء سلامت روانی جامعه وپیشگیری از آسیب های است.

سردار"حمید هداوند "در این نشست ضمن قدردانی از تلاش موثر بخش های مشاوره و مددکاری یگان های انتظامی استان البرز اظهار داشت: پلیس با راه اندازی واحدهای رایگان مشاوره و مددکاری در کلانتری ها، برای عموم مردم بستر و زمینه دریافت مشاوره در جهت پیشگیری از جرائم و ناهنجاری های اجتماعی را مهیا کرده است.
وی افزود: امید است مشاوران و مددکاران در پرتو رفتار و گفتار با پیروی از سیره و منش ائمه معصومان در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روز افزون دست یابند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: استقرار واحداهای مشاوره و مددکاری اجتماعی یکی از راهبردهای ویژه پلیس برای کاهش جرائم در جامعه می باشد.
تصریح کرد: پلیس با تقویت واحدهای اجتماعی خود می‌ تواند علاوه بر کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم خشم را در جامعه کنترل کند و هم با ایفای نقش میانجیگری موجب کاهش ورود پرونده‌ های قضائی به دادگستری‌ ها شود.
سردار هداوند در پایان خطاب به مشاوران و مددکاران اجتماعی گفت: مردمداری و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مشاوران انتظامی استان به آن توجه ویژه داشته و همواره باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر