تصویر
واژگونی مرگ بار پراید در جاده ایپک اشتهارد
29 آبان 1401 - 16:49
2
رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در جاده ایپک شهرستان اشتهارد و برخورد ‏آن با 2 خودروی دیگر، راننده و 2 سرنشین پراید جان باختند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در جاده ایپک شهرستان اشتهارد و برخورد ‏آن با ۲ خودروی دیگر، راننده و ۲ سرنشین پراید جان باختند.

سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ‏مبنی بر واژگونی یک سواری پراید در جاده ایپک شهرستان اشتهارد، بلافاصه عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام ‏شدند.
‏وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که سواری پراید با ۴ سرنشین به دلیل نامشخصی دچار واژگونی شده و پس از این ‏حادثه با ۲ خودروی دیگر نیز برخورد کرده است.
‏رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه راننده و ۲ سرنشین سواری پراید شامل یک زوج و فرزند ۳ ساله آن ها در ‏دم فوت و فرزند ۵ ساله دیگر این خانواده برای طی مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد.
‏سرهنگ کرمی گفت: علت تامه وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
‏این مقام انتظامی خاطرنشان کرد که بسیاری از حوادث رانندگی با صبر و حوصله و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حقوق دیگران ‏قابل پیشگیری است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.