تصویر
واژگونی پراید در آزادراه “کرج-قزوین” ‏
30 آبان 1401 - 10:11
1
رئیس پلیس راه استان البرز از واژگونی یک سواری پراید در آزادراه "کرج-قزوین" که منجر به مرگ راننده ‏اش شده، خبر داد‎.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه استان البرز از واژگونی یک سواری پراید در آزادراه "-قزوین" که منجر به مرگ راننده ‏اش شده، خبر داد‎.

سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز در ‏پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی آزادراه "کرج-قزوین" محدوده شرکت سوپا، ‏بلافاصله تیم گشت پلیس راه و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.
‏وی با اشاره به اینکه در این حادثه که خودروی پراید واژگون شده بود، افزود: متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در ‏دم فوت کرد.
‏رئیس پلیس راه استان البرز گفت: کارشناسان پلیس راه علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از ‏خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.
‏سرهنگ کرمی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت وقوع تصادفات و حوادث جاده ای است، خاطر نشان کرد: ‏رانندگان عزیز همواره ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما ‏از ادامه رانندگی پرهیز کرده تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.