تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

واکسیناسیون اصل مهم مبارزه با کرونا است
03 آبان 1400 - 15:53
6
دکتر شهرام صیادی سرپرست دانشگاه گفت : پیشگیری بر درمان مقدم است و واکسیناسیون یکی از راه های موثر در پیشگیری از بیماری کرونا است.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر شهرام صیادی سرپرست دانشگاه گفت : پیشگیری بر درمان مقدم است و واکسیناسیون یکی از راه های موثر در پیشگیری از بیماری کرونا است.

سرپرست دانشگاه ضمن اینکه از البرزنشینان خواست تزریق واکسن را به تاخیر نیاندازند افزود: تعلل و تاخیر در تزریق واکسن کرونا می تواند جان عزیزانمان را به خطر بیاندازد.
وی افزود: هیچ واکسنی ایمنی صد درصدی ایجاد نخواهد کرد اما تزریق واکسن ایمنی قابل توجه و خوبی را در فرد ایجاد می کند و خطر مرگ و میر را در مبتلایان به شدت کاهش خواهد داد.
دکتر صیادی با تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ سال به بالا تصریح کرد: خانواده ها حتما برای حفظ سلامتی فرزندان و خودشان نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
سرپرست دانشگاه با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان ار نظر رنگبندی کرونایی به رنگ نارنجی درآمده است تصریح کرد: ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها کاهش یافته و تقریبا روند ثابتی را طی می کند اما این روند می تواند پایدار نباشد و ما را درگیر موج ششم کند.
دکتر صیادی یکی از راههای پیشگیری از موج ششم کرونا در استان را مشارکت حداکثری مردم در واکسیناسیون دانست و افزود: اگر روند واکسیناسین در استان شتاب بیشتری نگیرد و پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام نشود موج ششم قابل تصور است.
وی ادامه داد: تمام تیم های بهداشتی در امر واکسیناسیون بسیج شده و زمان انتظار در مراکزتجمیعی پرتراکم به حداقل ترین زمان ممکن ، زیر ۱۵ دقیقه رسیده است .
دکتر صیادی ادامه داد : ۳۶ مرکز تجمیعی واکسن ، ۳۰ مرکز جامع خدمات سلامت ، دو مرکز خودرویی و چندین مرکز سیار در استان آماده ارائه خدمت به البرزنشینان هستند.
سرپرست دانشگاه گفت: خوشبختانه کمبود واکسن در استان وجود ندارد و انواع واکسن برای دوز اول و دوم موجود است.
دکتر صیادی در پایان از مردم خواست با مشارکت فعال در واکسیناسیون به سلامت و نجات جان هم وطنان کمک و نقش خود را در کنترل و قطع زنجیره این بیماری ایفا کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.