تصویر
واکنش بخشدار کوهسار به ساخت‌ و سازهای غیرمجاز
17 شهریور 1401 - 11:48
1
بخشدار چندار گفت: ساخت و ساز بدون پروانه نداریم و ساخت و ساز‌های صورت گرفته در خارج از بافت روستاها است.
ارسال توسط :
پ
پ

بخشدار چندار گفت: ساخت و ساز بدون پروانه نداریم و ساخت و ساز‌های صورت گرفته در خارج از بافت روستاها است.

علیرضا فلاح پور، بخشدار با بیان اینکه بخش چندار دارای ۳۱ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۸هزار نفر طبق سرشماری سال ۹۵ است، اظهار کرد: یکی از بخش های گردشگری استان هست، ۲۹ روستا دارای دهیاری و شورا و دوتا از روستاها به دلیل جمعیت آنها فاقد دهیاری و شورا هستند.
وی با اشاره به اینکه بحث پروژه های عمرانی و گاز رسانی به روستا های گردشگری انجام شده است، گفت: ۶ روستا بحث گاز رسانی آنها انجام شده و بحث مخازن آب هم در چند روستا انجام شده است.
فلاح پور با بیان اینکه در بحث نیروی انتظامی در بعضی از بخش ها برای امنیت بیشتر مردم در حال پیگیری هستیم، افزود: در بخش دهستان برغان برای امنیت مردم و گردشگران در حال پیگیری هستیم تا نیروی انتظامی احداث کنیم.
وی با اشاره به اینکه اکثر روستاها آسفالت شده است، افزود: تنها مسیر روستای که آسفالت نشده روستا سیرود قبل از روستا سیرود روستا سفید آرا که مکاتبات و پیگیری های را انجام داده ایم، به دلیل اینکه اعتبار زیادی را می خواهد در کمیته برنامه ریزی شهرستان هم یک قسط آن مشخص شده تا فاز اول انجام شود و فازهای بعدی هم در آینده انجام دهند.
فلاح پور با بیان اینکه در بحث آنتن دهی در بخش چندار چند روستا مشکل آنتن دهی دارند، گفت: طبق آخرین پیگیری ها قرار بر این شد که استان این مشکل را حل کند دستگاه تقویت کننده ای بزارند تا مشکل روستاها برای آنتن دهی حل شود‌.
فلاح پور در خصوص اینکه ساخت و ساز بدون پروانه نداریم، افزود: ساخت و سازها در خارج از بافت روستا هست که برابر با ماده ۲و۳ قانون جهاد مکلف به جلوگیری و تخریب این بناها است که در برخی روستاها تخریب از جهاد کشاورزی صورت گرفته است‌.

وی با بیان این موضوع که دو ماه گذشته ورودی سیوان دره توسط اهالی مسدود شده بود، گفت: تقریبا دوماه گذشته اهالی روستا راه به دلایل مختلف مسدود کردند که با دستور دادستان ورودی باز شد و دیگر مسدود نیست.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.