پ
پ

صداهای انفجار در اطراف تهران واکنش‌های بین‌المللی را به همراه داشت.

به گزارش ایران‌پژواک، یک مقام ارشد نظامی آمریکا که اشاره‌ای به نام او نشده به شبکه خبری الجزیره گفت از گزارش‌ها درباره شنیده شدن صدای انفجار در ایران اطلاع داریم و به دقت اوضاع را زیر نظر داریم.

فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام مسؤول گزارش داد: اسرائیل کاخ سفید را در جریان نقشه‌های خود پیش از حملات به ایران قرار داده بود.

به نقل از شبکه الجزیره، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم.

شبکه سی بی اس آمریکا نیز به نقل از یک مقام ایالات متحده مدعی شد: حمله اسرائیل به اهدف نظامی و نه تأسیسات هسته‌ای و نفتی محدود بود.

فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: رئیس جمهوری جوبایدن در جریان آخرین تحولات حملات اسرائیل به ایران قرار داده شد.

خبرگزاری سانا سوریه نیز به نقل از رسانه‌های ایرانی اعلام کرد که صداهای در اطراف تهران ناشی از فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

این شبکه خبری اعلام کرد که به نظر می‌رسد که آسمان تهران جو آرامی را داشته باشد.

خبرنگار المیادین در تهران نیز گزارش داد که منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر هدف قرار داده شدن فرودگاه امام خمینی و آباد و تأسیسات نفتی کذب است.

شبکه سی. ان. ان آمریکا نیز به نقل از یک مقام ارشد دولت این کشور اعلام کرد که واشنگتن در عملیات نظامی ادعای اسرائیل علیه ایران مشارکت نداشته است.

خبرنگار المیادین در تهران گزارش داد که حرکت ناوگان هوایی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد به صورت طبیعی جریان دارد.

این شبکه به نقل از یک مقام امنیتی ایرانی گزارش داد که تهران شاهد هیچ گونه حادثه امنیتی و نظامی نبوده است.

شبکه ای بی سی نیوز آمریکا اعلام کرد که بایدن به واشنگتن برگشته تا تحولات را از نزدیک دنبال کند.

منابعی به المیادین گفته‌اند که پدافند هوایی ایران پهپادهای اسرائیلی را سرنگون کرد که درصدد حمله به پایگاه‌های نظامی در شرق استان تهران بودند.

مقام صهیونیستی: به تأسیسات هسته‌ای یا نفتی ایران حمله نکردیم

شبکه ان‌بی‌سی به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت ارتش اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای یا میادین نفتی ایران حمله نکرده و تنها بر اهداف نظامی تمرکز داشته است.

این مقام اسراپیلی که اشاره‌ای به نام او نشده گفته است: «ما اماکنی را هدف قرار دادیم که در گذشته ما را تهدید کرده‌اند و یا ممکن بود در آینده ما را تهدید کنند.»

انتهای پیام

منبع: پژواک

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر