تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

واگذاری یک هزار و ۲۶۶ باب خانه در شهر جدید مهستان البرز
02 شهریور 1401 - 9:00
2
فرماندار ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: یک هزار و ۲۶۶ واحد مسکونی که از سالهای گذشته نیمه تمام باقی مانده بود در هفته دولت تحویل سرپرستان خانوار و متقاضیان در شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: یک هزار و ۲۶۶ واحد مسکونی که از سالهای گذشته نیمه تمام باقی مانده بود در هفته دولت تحویل سرپرستان خانوار و متقاضیان در شهر مهستان () می شود.

محمدرضا البرزی ضمن حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز به مناسبت هفته دولت افزود: این واحدهای مسکونی در شهر جدید مهستان با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آماده تحویل شده که بخشی از خدمات کارگزاران دولت در شهرستان ساوجبلاغ است.
وی با اشاره به عقب ماندگی های حوزه آموزشی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: همچنین در حوزه آموزش و پرورش هشت واحد مدرسه تحویل مردم فهمیم این شهرستان می شود که چهار مدرسه متعلق به شهر مهستان بوده و دانش آموزان از اول مهر با حضور دراین مدارس و ثبت نام فعالیت آموزشی و تحصیلی خود را آغاز می کنند .
البرزی در ادامه به دیگر رهاوردهای هفته گرامیداشت دولت در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع در هفته دولت ۵۸ پروژه افتتاح می شود که ۴۶ پروژه دولتی و ۱۲ پروژه مربوط به بخش خصوصی و عمده مربوط به بخش صنعت هستند.
وی یادآور شد: با افتتاح این پروژه های پیش بینی شده در هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ برای ۴۹۸ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.
گفت: پروژه های هفته دولت این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان آماده افتتاح شده و علاوه بر این، چهار پروژه نیز با هدف قراردادن هرچه بیشتر شهرستان ساوجبلاغ در مسیر توسعه در بخش های مختلف کلنگ زنی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوجبلاغ در اولین روز از هفته دولت میزبان استاندار البرز و مجموعه مدیران دولتی برای افتتاح پروژه های آماده شده خواهد بود، گفت: در این روز در شهر جدید مهستان آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان خواهیم داشت.
البرزی ادامه داد: همچنین بیمارستانی به عنوان بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی تامین درشهرستان ساوجبلاغ با ۱۵۰ میلیار تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود .
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: افتتاح مرکزی به عنوان مرکز جامع گردشگری سلامت با عنوان مجموعه محب با اعتباری بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان ازدیگر رهاوردهای دولت در هفته گرامیداشت دولت برای مردم این شهرستان است.
وی یاد آورشد: مردم پس از افتتاح پروژه های پیش بینی شده در هفته دولت از خدمات در بخش های مختلف جهاد ، برق، آب تقویت آنتن های مخابراتی، تعریض جاده های روستایی ،گازرسانی روستایی، طرح های آبرسانی بهره مند می شوند.
البرزی با اشاره به اینکه این خدمات در برابر جایگاه رفیع مردم ناقابل بوده و از هیچ تلاشی برای رفع کاستی ها دریغ نداریم، افزود: شأن مردم بسیار بالا است و باید تمام تلاش ها را معطوف به استفاده از ظرفیت های شهرستان برای عمران و توسعه ، خدمات دهی و جلب رضایت مندی هرچه بیشتر آحاد جامعه داشت.

تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولتمردان است
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام به منظور خدمات دهی سریعتر و بهتر به مردم است گفت: با توجه به این مهم تلاش شده پروژه های جدید در اولویت دوم قرار گیرد .
وی تاکید کرد: امروز ضریب رضایت مندی مردم از حاکمیت را باید به حداکثر رساند چراکه دشمنان با حربه های تبلیغاتی خود به دنبال فاصله انداختن بین دولتمردان و مردم هستد،البرز بیان داشت: برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و فتنه انگیزی آنان باید با خدمات دهی بیشتر سطح رضایت مندی مردم را افزایش دهیم .
وی یکی از مشکلات ویژه شهرستان ساوجبلاغ را کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی خواند و گفت: به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت ضریب استاندارد تخت باید ۱۰ تخت بیمارستانی باشد ولی در شهرستان شاهد ۶.
۴ تخت هستیم که از استانداردهای استانی عقب هستیم .
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه ۲۱۵ هزار نفر از ساکنان ساوجبلاغ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند بر ضرورت توجه معاونت درمان تامین اجتماعی در سرعت دهی به عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی دراین شهرستان تاکید کرد .

همسو با نگاه مردمی دولت در شهرستان پیش می رویم
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با رویکرد توسعه عدالت و مبارزه به تبعیض در تلاش برای از بین بردن فساد در جامعه است بیان داشت: باید عقب ماندگی های سالهای گذشته را رفع و با بسترسازی هرچه بیشتر خدماتی در مسیر خدمت به مردم پیش رفت .
وی ادامه داد: شهر جدید مهستان با مشکلات عدیده ای مواجه است و عقب ماندگی هایی دارد چراکه به رغم سکونت برخی از مردم عزیز درآن خدمات زیربنایی ندارد بنابراین تمام دستگاه هایی اجرایی بسیج شده اند تا با ارایه طرح و برنامه برای خدمات دهی هرچه بهتر به مردم برنامه ریزی داشته باشند .
البرزی یادآور شد: مردم مهستان با افتتاح پروژه هایی که به همت دولتمردان درهفته دولت آماده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح شهرستان نتایج قابل قبول و ملموسی را خواهند دید .
فرماندار ساوجبلاغ، ساخت و توسعه پروژه های ، ایجاد استادیوم ، توسعه طرح های بهداشتی و درمانی ، افزایش بوستان ها را از جمله برنامه ریزی های انجام شده برای ارایه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد .
وی گفت: درتلاش هستیم با اقدامات جهادی پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب و سیاست های دولت مردمی سیزدهم درجهت جلب رضایت هرچه بیشتر مردم پیش رویم و در جبران کمبودها و نقایص بجای مانده از سالهای قبل از جمله در حوزه منابع آبی و بهداشتی برنامه های ویژه ای را خواهیم داشت.
دیدار با خانواده معظم شهدا، مدافعان حرم ، گفتنی است گلباران مزار شهدا ، نشست های مختلف اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه های دولتمردان در شهرستان های استان البرز برای بررسی میدانی آخرین وضعیت شهرستان ها و رصد نیازهای آنها است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.