تصویر
وحدت و همدلی از برکات یادواره های شهداست
05 شهریور 1401 - 9:15
0
مراسم یادواره ۱۱ شهید روستای شلمزار شهرستان ساوجبلاغ با حضورخانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف بسیج در مسجد حضرت امیر المومنین علیه السلام این روستا برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم یادواره ۱۱ شهید روستای شلمزار شهرستان ساوجبلاغ با حضورخانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف بسیج در مسجد حضرت امیر المومنین علیه السلام این روستا برگزارشد.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ، ،طالقان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و سلامت، افزود: این یادوار ها یک کار ماندگار برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در سطح جامعه است و همه در این کار بزرگ شریک و سهیم هستند به ویژه خانواده معظم شهدا یک رسالت تکریم از آنها بر عهده مسئولان و خادمان آنها است.
علی حدادی گفت: هیچ کار بزرگتر از برگزاری یادواره شهدا نیست و این مراسمات یک عملیات فرهنگی به شمار می رود و از برکات همین در مناطق مختلف وارد می‌شویم وحدت و همدلی در بین ارگان ها و آحاد مردم به وجود آمده است.
دبیر فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برگزاری یادواره شهیدان است، گفت: برگزاری یادواره شهدا به ویژه برای نسل جوان و دانش‌آموزان، دانشجویان آمادگی برای تحکیم، تقویت عقاید و مرزهای ایمانی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.