تصویر
وداع عاشقانه با شهید مدافع امنیت
04 اسفند 1401 - 9:03
شناسه : 461933
3
پیکر مطهر شهید محمد مهدی وکیلی مامور مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ که در روز دوشنبه یکم اسفند 1401در حین ماموریت به شهادت رسید در میان خیل عظیم عاشقان ولایت و شهادت و بر دستان مردم شهید پرور چهارباغ با.
ارسال توسط :
پ
پ

پیکر مطهر شهید محمد مهدی وکیلی مامور مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان که در روز دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱در حین ماموریت به شهادت رسید در میان خیل عظیم عاشقان ولایت و شهادت و بر دستان مردم شهید پرور چهارباغ با.
.
.

حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه ، دکتر حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس جعفری فرماندار چهارباغ ، اعضای شورای تامین، معاون فرماندار، بخشداران، مدیریت شهری چهارباغ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و شهردار چهارباغ ، فرماندار و فرمانده انتظامی ساوجبلاغ، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی و روسای ادارات از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی چهارباغ تا مزار شهدای گمنام تشییع شد.
در این وداع عاشقانه به فرمایش امام جمعه انقلابی شهرستان چهارباغ، سیل خروشان مردم آمدند تا ثابت کنند همیشه پشتیبان ولایت و مدافعان امنیت و حرم و وطن هستند.
حضور پدر شهید اصغر الیاسی و شهید روح الله عجمیان تسلی خاطر برای خانواده شهید محمد مهدی وکیلی بود.
از نکات جالب این وداع شکوهمند می توان به حضور پرشور دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در کنار خانواده معظم شهدا و مردم شریف و مسوولین انقلابی شهرستان چهارباغ اشاره کرد.
اقامه نماز بر پیکر شهید توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی انجام شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.