تصویر
ورزشکاران، جوانان، پیشکسوتان ه سرمایه های ارزشمندی برای شهرستان طالقان هستند
26 بهمن 1402 - 16:21
شناسه : 753098
1
به مناسبت اعیاد شعبانیه ورزشکاران، پیشکسوتان و هیئت های ورزشی شهرستان طالقان با فرماندار طالقان دیدار کردند.

به مناسبت اعیاد شعبانیه ورزشکاران، پیشکسوتان و هیئت های با دیدار کردند.

نشست صمیمی مهندس علی مهدوی فرماندار طالقان با ورزشکاران، جوانان، پیشکسوتان و هیات های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این دیدار که با حضور بیش از ۲۵ نفر از فعالان ورزشی برگزار گردید روسای هیئت ها گزارشی از فعالیت هیئت خود در سال جاری و همچنین مشکلات خود در هیئت ها را بیان نمودند.
در این جلسه مهدوی فرماندار شهرستان طالقان ضمن اشاره به نیاز جامعه به داشتن سلامت جسمی و سلامت روان فعالیت ورزشی را مهمترین عامل روحیه بخشی در سطح اقشار مختلف جامعه یاد و همچنین مطرح کرد که مدیران ورزشی نسبت به برنامه ریزی و ریشه یابی مشکلات و موانع موجود در ورزش اقدام کنند.
وی تصریح کرد: وجود ظرفیت ارزشمند و غنی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان طالقان، گستره وسیع مخاطبان و جامعه هدف بزرگ، می تواند با استفاده از نشاط و شادابی موجود در این بخش در امر انتخابات نیز نقش آفرینی مطلوب داشته باشد.
فرماندار در پایان گفت: مجموعه اداره ورزش و جوانان ، بهترین و بزرگترین‌ زنجیره ارتباطی را در کف جامعه با اقشار مختلف مردم دارد، لذا می توان با استفاده از این ظرفیت طی برگزاری نشست های تبیینی در عمل به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات، بهره برداری مناسب بعمل آورد.
?لازم به ذکر است در این نشست جمعی از پیشکسوتان و مسئولین هیات های ورزشی نقطه نظرات خود را بیان و در پایان با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود از آنان تجلیل به عمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.