تصویر
ورزشکاران سرمایه کشور هستند
07 آبان 1402 - 16:20
شناسه : 684152
2
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در غروب روز شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی روستای هیو با حضور مردم شریف و جمعی از مسئولین محترم واعضای محترم شورای روستای ودهیارهیوگفت: ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای نزد جوانان دارند و از سرمایه‌های کشور هستند.

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در غروب روز شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان روستای هیو با حضور مردم شریف و جمعی از مسئولین محترم واعضای محترم شورای روستای ودهیارهیوگفت: ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای نزد جوانان دارند و از سرمایه‌های کشور هستند.

علی حدادی در تجلیل از ورزشکاران روستای شهید پرور هیو گفت: ورزشکاران برگ زرینی از تاریخ منطقه و جزء افتخارات هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم، ورزشکاران ثروت برای کشور و نشانه امید و پویایی یک جامعه هستند.
حدادی در ادامه افزود :ورزش همچنین به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای جامعه حائز اهمیت است که در این راستا مقام معظم رهبری فرموده اند: "ورزش، اطمینان و اعتماد به نفس در انسان ایجاد مى‏کند وجوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع مى‏کند" بنابراین کودکان و نوجوانان باید در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونه ارتباط برقرار کردن، قاطعانه اظهار نظر کردن و تشریک مساعی و همکاری کردن را بیاموزند.
وی درادامه با بیان لزوم تقویت ورزش، ضمن خدا قوت به ورزشکاران و قهرمانان روستای بزرگ هیو گفت :با دیدن این همه شور و نشاط، باید تمام تلاش ها برای بهترین مردم عزیز جهت ارتقای سطح امکانات ورزشی وحمایت از استعدادهای جامعه بکار گرفته شود .

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.