تصویر
ورزشکاران نباید بدون پاسخ از هیات های استانی بازگردند
25 اسفند 1400 - 10:15
5
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: انتظار ما از هیات های استانی این است که ورزشکاران را تحت پوشش قرار داده و اجازه ندهند که هیچ ورزشکاری ناامید و بدون پاسخ از هیات ها بازگردد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس فدراسیون پزشکی گفت: انتظار ما از هیات های استانی این است که ورزشکاران را تحت پوشش قرار داده و اجازه ندهند که هیچ ورزشکاری ناامید و بدون پاسخ از هیات ها بازگردد.

«غلامرضا نوروزی» ردر مجمع انتخاباتی رییس هیات پزشکی ورزشی استان البرز افزود: نباید ورزشکاران به دلیل مصدومیت با مشکل روبرو شده و به جاهای دیگری به جز هیات ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه توجه جدی به مصدومان ورزشی یکی از رویکردهای اصلی و مهم فدراسیون است، اظهار داشت: بر همین اساس تاکنون ورزشکاری نبوده که به ما مراجعه کرده و از لحاظ درمانی بلاتکلیف باشند.
نوروزی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با بیمارستان های خوبی در سطح کشور قرار داد دارد و تمام خدمات و امکانات ما در خدمت ورزشکاران است.
وی در ادامه با بیان اینکه نظم در مسایل مالی و اداری سرلوحه کار فدراسیون است تصریح کرد: در واقع هدفمان از ارزیابی هیات های ورزشی استان ها، کمک به این هیات ها برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود است چرا که هیات های استانی و شهرستانی بازوان اصلی فدراسیون پزشکی هستند.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش دیگری از سخنان به ظرفیت های استان البرز اشاره کرد و گفت: امکانات هیات پزشکی ورزشی این استان جوابگوی مصدومان بوده و این هیات زیر بنای لازم برای ارائه خدمات اولیه به ورزشکاران مصدوم را دارد.
نوروزی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به نزدیکی تهران به هیات البرز، این استان می تواند از امکانات فدراسیون بهره مند شود.
گفتنی است سلمان آذر نیا و سید امیر حسین حسینی ۲ کاندیدای ریاست هیات پزشکی ورزشی البرز بودند که آذرنیا با ۱۱ رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.