تصویر
ورزش در جهان امروز ابعاد گسترده و مختلفی پیدا کرده است
22 آذر 1401 - 14:40
1
[/left] حجت الاسلام و المسلمین احدی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در ورزش، از راه اندازی شبکه مربیان فرهنگی کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

[/left]
حجت الاسلام و المسلمین احدی با اشاره به اهمیت موضوعات در ورزش، از راه اندازی شبکه مربیان فرهنگی کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احدی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان باحضور در همایش فرهنگی تربیتی مربیان استان البرز، با قدردانی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان جهت برگزاری این دوره اظهار کرد: در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم آسیب های گوناگونی متوجه انسان ها است که ورزش می تواند در بهبود و پیشگیری از این آسیب ها مؤثر واقع شود.
وی افزود: ورزش همواره به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آسیب ها و نسخه ی اصلی آن، مورد توجه جهانیان بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین احدی ادامه داد: اما مشکل از جایی شروع می شود که همین ورزش به دلیل درگیری و تداخل با بسیاری از موضوعات غیر ورزشی دچار انحرافاتی شده و خودش که همواره حلال مشکلات بوده، در بسیاری از زمینه ها دچار مشکل شده است.
وی با بیان این که " ورزش در جهان امروز ابعاد ، سیاسی و حتی امنیتی پیدا کرده " گفت: ورزش در جهان امروز ابعاد گسترده و مختلفی پیدا کرده و ما نیز می خواهیم در این دوره با یکدیگر همفکری و تبادل نظر کنیم که چگونه می توانیم ورزش را از آسیب های ابعاد دیگر دور بسازیم.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خواستار تشکیل سمن های جوانان در زمینه فرهنگی مربیان در استانهای مختلف شد و عنوان کرد: در صددیم تا به زودی شبکه مربیان فرهنگی کشور را راه اندازی نماییم.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این دوره ثمرات خوبی برای ورزش داشته باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر و با همفکری کارهای بزرگی را در حوزه فرهنگی ورزش انجام دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.