ورزش شهرداری کرج باید از اداره به سازمان مستقل تبدیل شود

رئیس کمیسیون ، و شورای اسلامی گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم کرده است که باید با تغییر بعضی رویه‌ها از این موضوع جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی ظهر امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ با حضور در اداره نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج با اشاره به نقش اداره ورزش شهرداری کرج در شناسایی استعدادها، اظهار کرد: جشنواره محلات با کیفیت خوبی برگزار شد که امیدوارم با برنامه‌ریزی لازم، شاهد ادامه‌دار شدن این جشنواره در طول سال باشیم.

وی افزود: اثرات جشنواره ورزشی محلات در ایجادِ شور و نشاط در بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها بسیار ملموس است و باید به برگزار کنندگان این جشنواره خداقوت گفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شورای ششم و شهرداری کرج همواره نگاه حمایتی به موضوعات ورزشی داشته است و این روند تا پایان این دوره ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تبدیل ورزش شهرداری کرج از اداره به سازمان مستقل، می‌تواند اثرگذاری شهرداری کرج در امر ورزش به ویژه در محلات را دوچندان کند.

سعیدی سیرائی با بیان اینکه ورزش باید برای خانواده ارزان شود، گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم می‌کند و باید تلاش کنیم با همراهی اعضای شورا این رویه را تغییر دهیم.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر