تصویر
ورودی و خروجی اتوبان به شهر کوهسار و گلسار در نشستی تخصصی مورد بررسی قرار گرفت
12 بهمن 1402 - 12:33
3
در پی بازدید سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از راه های دسترسی به شهرهای کوهسار و‌ گلسار، نشستی تخصصی با حضور مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای، شهردار کوهسار و گلسار و جمعی از مسئولان مربوطه در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در پی بازدید سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از راه های دسترسی به شهرهای و‌ ، نشستی تخصصی با حضور مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای، و گلسار و جمعی از مسئولان مربوطه در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

سید امیر فتاحیان در حاشیه این نشست اظهار داشت: در این نشست ۱۱ طرح از سوی مشاور ارائه شد که از سه طرح پیشنهادی، یک طرح بصورت فنی با تاکید بر اقتصاد مهندسی با حضور مسئولان مربوطه مورد تائید نهایی قرار گرفت.
در این راستا مقرر شد پس از احصاء و رفع ایرادات طرح مذکور در شورای ترافیک استان بررسی و پس از تائید اعضای شورا و اخذ تأئیدیه های لازم موجبات رضایت مندی شهروندان فراهم شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.