تصویر
ورود بیش از ۴۳ میلیون خودرو به استان البرز
20 شهریور 1402 - 11:04
2
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال 43 میلیون و 523 هزار و 258 خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال ۴۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۲۵۸ خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

علی شادفر، اظهارکرد: طبق آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار جانمایی شده در محورهای مواصلاتی البرز در پنج ماهه نخست امسال ۴۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۲۵۸خودرو خودرو وارد استان شده است.
وی، از رشد سه درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۶ میلیون و ۲۵۸ هزارو ۴۲۶ خودرو از استان خارج شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.
شادفر، سرعت متوسطه وسایل نقلیه در این بازه زمانی را ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از آمار تردد پنچ ماهه، ۶ درصد بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز در پایان پرترددترین محور مواصلاتی استان در این بازه زمانی را آزادراه - تهران محدوده شهرک خاتم با متوسط تردد ساعتی ۶ هزار و ۲۰۸ خودرو اعلام کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.