تصویر
ورود مجموعه تمبر یکتا به بازار NFT
03 اسفند 1401 - 15:43
0
رشد شتابنده پیشرفت وتکنولوژی در دهه های اخیر به میزانی فزاینده و چشمگیر بوده که قابل مقایسه با هیچ دوره ای دیگرنیست تاثیرات این رشد را در همه ابعاد زندگی روی کره خاکی می‌توان دید .
ارسال توسط :
پ
پ

رشد شتابنده پیشرفت وتکنولوژی در دهه های اخیر به میزانی فزاینده و چشمگیر بوده که قابل مقایسه با هیچ دوره ای دیگرنیست تاثیرات این رشد را در همه ابعاد زندگی روی کره خاکی می‌توان دید .
بالا رفتن میزان دسترسی به امکانات رفاهی ، آموزشی وهنری با ارتباط .
.
.
.
عموما به عنوان مزایای این رشد چشمگیروحیرت برانگیز در نظر گرفته می‌شود.

ورود مجموعه موزه خصوصی ، تخصصی تمبر یکتا استان البرز به عنوان بزرگترین وغنی‌ترین موزه خصوصی تمبر در دنیا به بازار ان اف تی NFT یکی از اقدامات خوبی است که کار کلاسیک و مدرن موزه ها را با یکدیگر ادغام می‌کند.
ورود آثار این موزه به دنیای دیجیتال، نه تنها باعث ماندگاری و بین‌المللی شدن این آثار موزه می‌شود، بلکه درآمدزایی بسیار خوبی هم خواهد داشت .
با اشاره به اینکه امروزه دیجیتالی کردن آثار هنری در دنیا در حال رخ دادن است، بسیاری از هنرمندان داخلی هم به این کار روی آورده‌اند که مزیت اتصال به بازار جهانی را دارد.
: این کار در اولین قدم، موزه تمبر یکتا را به دنیای بین‌الملل متصل می‌کند و با از بین بردن محدودیت فضا و مکانی، مردم کشورهای مختلف می‌توانند با این موزه آشنا شوند.
همچنین با ایجاد ارتباط با موزه‌های دیگر دنیا و تبادل آثار، به غنی‌تر شدن گنجینه موزه یکتا کمک می‌کند.
: حتی این طرح باعث می‌شود معلولین جسمی حرکتی و ایثارگران وجانبازان نیز بتوانند در فضای اینترنت از این موزه دیدن کنند یا در جلسه ها وکلاس های مجموعه داری و NLP شرکت نموده و در حراجی‌ها به خرید و فروش بپردازند و افراد علاقه‌مند به دنیای تمبر ها را در سراسر دنیا شناخته و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
و مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح حرکت همگام با مسیر تکنولوژی عنوان می‌شود و از این طریق مدیریت وموزه‌دار می‌تواند تمام تمبرها را به نام خود این موزه به ثبت جهانی برساند و در بستری بدون ریسک و غیر قابل حک که بر اساس بلاکچین است، فعالیت کند.
از طرفی با ایجاد بازار دیجیتال و راه‌اندازی حراجی‌های مختلف بین المللی، افراد علاقه‌مند به خرید تمبرها بپردازند که درآمدزایی فوق العاده‌ای خواهد داشت.
در خصوص سرمایه‌گذاری و تبلیغات این تمبرها هم باید گفت: سرمایه‌گذاری در این زمینه برای علاقه‌مندان به حوزه تمبر و هنرهای دیجیتال کاملاً امن است.
همچنین با توجه به وجود فضای بین‌المللی تبلیغات، می‌توان موزه را به عنوان غنی‌ترین موزه خصوصی ،تخصصی تمبر به تمام دنیا شناساند.
از دیگر مزایای ورود موزه به حوزه ان اف تی را کمک به شناساندن فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان دانست و هر کدام ازین تمبرها با نشان دادن وقایع تاریخی یا فرهنگ خاص، مانند یک کتاب هستند و از این طریق می‌توان تمام مردم دنیا را با وقایع تاریخی کشورمان آشنا کرد.
یکی دیگر از ویژگی‌های خوب دیجیتال کردن آثار هنری حفاظت از تمبرهای قدیمی است که در حال از بین رفتن هستند و از این طریق برای همیشه در فضای دیجیتال ماندگار می‌شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.