تصویر
وزش تندباد و بارش تندری برای البرز پیش بینی شد
25 خرداد 1402 - 14:54
2
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد، گردوخاک، بارش تندری باران و رعدو برق از عصر امروز پنجشنبه تا شامگاه فردا جمعه برای مناطق مختلف این استان پیش بینی می شود.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد، گردوخاک، بارش تندری باران و رعدو برق از عصر امروز پنجشنبه تا شامگاه فردا جمعه برای مناطق مختلف این استان پیش بینی می شود.

آرش گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از گذر موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که با توجه به آن از عصر امروز تا شامگاه فردا جمعه در بعضی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
وی آبگرفتگی احتمالی معابر و جاری شدن سیلاب را از خطرهای این شرایط جوی دانست و افزود: استحکام بخشی به سازه های سست از جمله تابلوهای تبلیغاتی و عدم حضور در حاشیه رودخانه ها به سبب بالا آمدن احتمالی آب از مهمترین توصیه ها است.
بهاروند احمدی بیان کرد: دمای هوای استان البرز از امروز تا دوشنبه هفته آینده بین ۲۰ تا ۳۶ درجه بالای صفر در نوسان است.
بارش تندری باران و سیل اواخر هفته گذشته خساراتی به جاده – چالوس و تعدادی رستوران اطراف آن وارد کرد ضمن آنکه ۱۹ نفر مصدوم و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو گردشگران آسیب کلی و جزیی دیدند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد، گردوخاک، بارش تندری باران و رعدو برق از عصر امروز پنجشنبه تا شامگاه فردا جمعه برای مناطق مختلف این استان پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد، گردوخاک، بارش تندری بارا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.