تصویر
وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است
25 شهریور 1403 - 11:58
0

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: وعده مدیریت شهری برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج در حال تحقق است.به گزارش پایگاه خبری البرز پویا “مسعود محمدی ” روز ی..

ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی کلانشهر اعلام کرد: وعده مدیریت شهری برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج در حال تحقق است.به گزارش پایگاه خبری البرز پویا “مسعود محمدی ” روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خط قطار شهری کرج افزود: اکنون خط ۲ قطارشهری کرج در حال اتصال به خط ریلی صادقیه تهران است که ایستگاه شهید سلطانی به عنوان رابط بین این ۲ خط در مرحله بهره برداری قرار دارد.

وی گفت: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و بهره‌برداری از آن روند تکمیل ارتباط متروی کرج و تهران نهایی خواهد شد و با افتتاح این مسیر و آغاز بهره برداری از آن ارتباط ریلی کرج با پایتخت برقرار می‌شود.

محمدی یادآور شد: این ایستگاه یکی از پروژه های اولویت دار شورای ششم کرج است که با جدیت دنبال شده است .

رییس شورای اسلامی بیان کرد: بخشی از بودجه این پروژه به صورت اوراق مشارکت و با مشارکت دولت ، استانداری البرز و تامین شده و ‌عملیات اجرایی آن رو به پایان است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج، رام دوم وارد مدار فعالیت شده و ‌منتظر هستیم تا رام های بعدی به خط ۲ قطار شهری اضافه شود تا مسافرینی که از خط پنج تهران وارد کرج می شوند بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: در سه سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی در اجرای پروژه ها به ویژه در روند اجرایی ابر پروژه بزرگراه شمالی را شاهد هستیم که تکمیل و بهره برداری کامل از آن به همراه بهره برداری از خطوط مترو شهری می تواند چهره ترافیک شهر کرج را متحول سازد.

محمدی در بازدید از فازهای اول و دوم پروژه پارکرود کرج با اشاره به اقدامات انجام شده در استان البرز برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج که به دستور رییس قوه قضائیه انجام شد،افزود: اجرای فاز دوم این طرح، گامی مهم در اجرای دستور رییس قوه قضائیه برای امکان بهره مندی عموم مردم از مواهب خدادادی رودخانه کرج است که با احداث پیاده راه ساحلی، شرایط برای استفاده عموم فراهم می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.