وعده صادق ۲ قلب رژیم کودک کش را شکافت
  • مهر ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 11:52
  • شناسه : 1568610
    0

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، در نماز جمعه شهرستان نظرآباد، با اشاره به شخصیت برجسته حضرت عبدالعظیم حسنی خاطرنشان کرد: در بین امام‌زادگان انقلابی عصر ائمه(ع) شخصیت نامدار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) – به تعبیر رهبر معظم‌ انقلاب-‌ «ستاره‌ای درخشان‌ از خاندان‌ پیامبر(ص) است». وی در ادامه با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه ، در نماز جمعه شهرستان نظرآباد، با اشاره به شخصیت برجسته حضرت عبدالعظیم حسنی خاطرنشان کرد: در بین امام‌زادگان انقلابی عصر ائمه(ع) شخصیت نامدار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) – به تعبیر رهبر معظم‌ انقلاب-‌ «ستاره‌ای درخشان‌ از خاندان‌ پیامبر(ص) است».

    وی در ادامه با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید سید حسن‌ نصرالله به جهانیان ثابت کرد که دیگر توان رویارویی مستقیم با محور مقاومت را ندارد و تنها راه چاره‌ اش، استفاده از ابزارهایی مانند ترور است.

    وی به توانمندی‌های مقاومت حزب الله اشاره کرد و گفت: مقاومت حزب‌الله و پیروزی های افتخارآفرین آن ثابت کرد که اولا تنها راه رهایی ، جنگ و مقاومت مسلحانه علیه اسرائیل است؛ثانیا این راه قطعا به‌ پیروزی خواهد انجامید.

    حجت الاسلام محمدی آمریکا را شریک جنایات رژیم صهیونیست دانست و تصریح کرد: قطعا آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شریک درجه‌ اول و مستقیم جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌ کش صهیونیستی در منطقه هستند.

    امام جمعه نظرآباد به اقدام شجاعانه و قابل تحسین جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله طوفانی جمهوری اسلامی ایران که قلب رژیم کودک کش را شکافت و محور شرارت و شرکای جنایت کار آن را به ترس و وحشت انداخت.

    وی افزود: ضمن قدردانی از پشتیبانی ارتش و وزارت دفاع باید گفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را گرفت.

    حجت الاسلام محمدی به تفاوت ترس در لشکر دشمن و اقتدار و آرامش در میان مسئولان کشورمان اشاره کرد و گفت: در زمانی که نخست وزیر اسراییل به پناهگاه‌ها پناه برده بودند و با دست لرزان بیانیه می‌خواند، فرمانده کل قوا در محل حسینیه امام (ره)با نخبه‌های کشور ایران راجع به پیشرفت و آبادانی کشور گفتگو می‌کند. مانند یک ابرقدرت جهانی.

    وی به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فعالان رسانه باید ازطریق عملیات ضد جنگ روانی با جنگ روانی دشمن مقابله کنند تا دشمن زخمی نتواند از طریق عملیات روانی،شکست خود را جبران نماید.

    امام جمعه نظرآباد از زحمات نیروی انتظامی تشکر کرده گفت: بخش عمده تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت ،بر عهده نیروی انتظامی است.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر