تصویر
وفاداری مردم البرز به انقلاب ستودنی است
23 بهمن 1400 - 9:18
4
فرمانده انتظامی استان در حاشیه راهپیمایی خودرویی 22 بهمن شهر کرج با اشاره ایجاد حماسه ای دیگر از مردم انقلابی کرج، گفت: وفاداری و مسئولبت پذیر مردم نسبت به انقلاب ستودنی است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با اشاره ایجاد حماسه ای دیگر از مردم انقلابی ، گفت: وفاداری و مسئولبت پذیر مردم نسبت به انقلاب ستودنی است.

سردار "" در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان کرج با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیان داشت: همه ما شاهد روی دادن حماسه ای دیگر از سوی مردم بصیر شهرکرج هستیم که فرصت شناسی و وفاداری مردم نسبت به انقلاب جای قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان مردم و انقلاب است، افزود: کارکنان انتظامی هم به واسطه وظیفه و رسالتی که دارند، از ساعات اولیه صبح زمینه ایجاد این حرکت پرشور را فراهم کرده اند.
ادامه داد: ماهم هم گام و هم کلام با آحاد مردم در این راهپیمایی شرکت می کنیم تا بار دیگر لبیکی بر فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته باشیم.
در پایان ضمن از حضور آحاد مردم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و انقلاب ببینند که مردم بصیر استان البرز کمر همت بسته اند تا تحت زعامت رهبر معظم انقلاب قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.