تصویر
وقت مسافران را در بی نظمی پایانه ها تلف نکنیم
19 شهریور 1401 - 8:27
3
عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید ضمن انتقاد از نحوه خدمات رسانی به مسافران در پایانه مسافربری کرج گفت: وقت مسافران را در بی نظمی پایانه ها تلف نکنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی شهر در بازدید ضمن انتقاد از نحوه خدمات رسانی به مسافران در پایانه مسافربری کرج گفت: وقت مسافران را در بی نظمی پایانه ها تلف نکنیم.

در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج، خواستار رفع هرچه سریع تر بی نظمی های موجود در خدمات رسانی به مسافران شد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی یادآور شد: با وجود اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر در این ایام فراتر از وظایف ذاتی خود عمل می‌کند و تمام امکانات خود را جهت ساماندهی و کاهش مشکلات پیش رو به کار گرفته است اما شاهد بی نظمی های موجود هستیم و رفع این بی نظمی ها، همکاری بیشتر دیگر دستگاه ها از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را می‌طلبد.
عضو ضمن قدردانی از صبوری مسافران در ایام مذکور، گفت: مجموعه مدیریت شهری قدردان این صبوری است و در همین راستا مقرر شد تمام مبلغ عوارض سهم شهرداری در خرید بلیط برای اتوبوس هایی که مقصد آنها مرز است تا روز اربعین بخشیده شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.