تصویر
وقوع حادثه رانندگی بین تاکسی و خاور
09 آبان 1401 - 11:59
3
رئیس پلیس راه استان البرز از فوت یک نفر در تصادف رانندگی بین یک خاور و پژو تاکسی در آزادراه "کرج-قزوین" خبر داد و گفت: همچنین در این حادثه 2 نفر هم دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام این خبر بیان داشت: حوالی ساعت 01:50 بامداد تصادف 2 خودرو خاور و پژو تاکسی در محدوده خروجی کردان در آزادراه "کرج قزوین" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله پلیس و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه استان البرز از فوت یک نفر در تصادف رانندگی بین یک خاور و پژو تاکسی در آزادراه "-قزوین" خبر داد و گفت: همچنین در این حادثه ۲ نفر هم دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند
سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام این خبر بیان داشت: حوالی ساعت ۰۱:۵۰ بامداد تصادف ۲ خودرو خاور و پژو تاکسی در محدوده خروجی کردان در آزادراه "کرج قزوین" به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله پلیس و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که یک خاور به دلیل نامشخصی با یک یک پژو تاکسی برخورد کرده که در پی آن سرنشین تاکسی در حین انتقال به بیمارستان جان باخته و راننده خودروهای کامیون و پژو هر ۲ مصدوم شده اند.
رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه "عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو" اعلام شده است.
سرهنگ کرمی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: توجه کامل به رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی خودروها در حین حرکت از عواملی است که باعث پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش این چنین می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.