تصویر
ولایت مداری بزرگترین افتخار شهید سلیمانی بود
13 دی 1401 - 16:18
3
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: ولایت مداری بزرگترین افتخار شهید سلیمانی بود و این شهید بزرگوار سال‌ها در راه اسلام و تبعیت از فرامین ولی فقیه مجاهدت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول سازمان بسیج ان استان البرز گفت: ولایت مداری بزرگترین افتخار شهید سلیمانی بود و این شهید بزرگوار سال‌ها در راه اسلام و تبعیت از فرامین ولی فقیه مجاهدت کرد.

" مجتبی آمر کاشی " در این گفت و گو اظهار کرد: سردار سلیمانی خدمت به ملت ایران و مسلمانان ستمدیده در سایر بلاد اسلامی را ازافتخارات خود می‌دانست و ملت ایران همیشه و در همه حال قدردان زحمات و خدمات این شهید راه اسلام هستند.
وی خاطرنشان کرد: دین اسلام همواره مسلمانان را پرهیز از الهام گرفتن از باطل و پیروی از راه شهدا برای مصون ماندن از آسیب‌های توصیه کرده است و امروز هم خون شهدا در رگ‌های جامعه نظام اسلامی جریان دارد.
وی با اشاره به اینکه نقشه دشمنان و استکبار جهانی در خاورمیانه به دست شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بر آب شد، یادآورشد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند حقیقی اسلام و تربیت یافته مکتب خالص الهی است.
آمرکاشی یادآورشد: شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه دینی و الهی به مردم داشت وهمواره بر وحدت ملت و امت مسلمان تاکید داشت.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جریان‌ساز و گسترش دهنده اسلام انقلابی بود و فرهنگ مقاومت در برابر ظالم و استکبار را در منطقه و جهان نهادینه کرد، افزود: سردار سلیمانی شخصیتی منحصر بفرد و مورد توجه دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور بود.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرزتصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی مرد میدان و عامل اصلی شکست داعش در منطقه بود.
آمرکاشی اضافه کرد: این شهید بزرگوار مسلط به حوزه سیاسی و دارای هوش مومنانه و جریان‌ساز اسلام ناب و ضد استکبار بود و همین ویژگی‌ها او را به شخصیتی جهانی تبدیل کرد.
وی ادامه داد: سردار دل‌ها مرد نظامی تمام عیار و یکی از برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان‌های روی زمین بود که نامش برای همیشه در تاریخ عزتمندی و افتخار ایران زمین خواهد درخشید.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا کمتر از شهادت نیست و اجرای برنامه های گرامیداشت شهدا ادامه راه شهدا وجهاد است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.