تصویر
وکنش اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به اقدام پارلمان اروپا
01 بهمن 1401 - 15:29
2
اعضای شورای اسلامی شهر فردیس اقدام پارلمان اروپا مبنی بر درخواست از اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریستی این اتحادیه را محکوم کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعضای شورای اسلامی شهر اقدام پارلمان اروپا مبنی بر درخواست از اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریستی این اتحادیه را محکوم کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در پی درخواست خصمانه پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریستی اتحادیه اروپا، در پیامی اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند که متن این پیام به شرح زیر است؛طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران بعنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا در مجلس به جریان افتاد.
کلیه کشورهای عضو «اتحادیه اروپا» که مبادرت به اعلام نام سپاه بعنوان سازمان تروریستی نمایند و کلیه نیروهای نظامی وابسته و سازمان‌ها و نهادهای این نیروها مشمول خواهند بود.
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بازوی قدرتمند ملت‌های ستم‌دیده و مهمترین عامل سرکوب تروریسم در منطقه غرب آسیاست، اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌هاست.
لذا همان‌قدر که آمریکا غیرقابل اعتماد است اروپا هم غیرقابل اتکا است.
اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در تصویب درج نام سپاه مقتدر افتخارآفرین، در فهرست گروه‌های تروریستی، نشان از موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف و نگرانی آنها از تأثیر تفکر جهادی سپاه و اثرگذاری اقدامات راهبردی این نهاد مردمی درمقابله با شرارت‌های پنهان و آشکار استکبار جهانی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.