تصویر
ویژه برنامه‌ی گرامی ‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در مرکز شماره ۴ کانون کرج برگزار شد
08 مهر 1402 - 15:56
2
با حضور مجید ایزدیار از جانبازان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۴ کانون کرج با وقایع دوران دفاع مقدس و خاطرات این دوران آشنا شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور مجید ایزدیار از جانبازان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۴ کانون با وقایع دوران دفاع مقدس و خاطرات این دوران آشنا شدند.

زینب عاشری مدیر کل کانون البرز در سخنانی در این نشست با زبان کودکان خطاب به آنان گفت ما دوست داریم از طریق فعالیت‌های جذاب و در قالب بازی دفاع مقدس را به شما عزیزان معرفی کنیم.
او به اعضای مرکز ۴ کانون در کرج گفت رزمنده‌های جنگ انسان‌هایی بودند که وقتی دشمن به ما حمله کرد، نتوانستند ساکت بمانند و برای دفاع از جان و مال همه‌ی مردم خودشان را به خطر انداختند و از جان شیرینشان گذشتند و آرامش را به جامعه هدیه دادند.
در ادامه مجید ایزدیار از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس که به همراه پدر و بردرانش در جبهه‌های جنگ حضور داشته و خانواده‌ی آنان در استان البرز به «خانواده‌ی رزمنده » معروف هستند جنگ را از نگاهی متفاوت و در قالب شوخی‌های جبهه به بچه‌ها معرفی کرد.

این رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی که برادر شهیدان ایزدیار نیز هست با همراهی مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون البرز از خاطرات حضورش در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله سخن گفته و ویژگی‌های اخلاقی فرماندهان بزرگ جنگ نظیر شهید همت را برای اعضای مرکز تشریح و در ادامه با برگزاری مسابقه و اهدای کتاب از کودکان تجلیل کرد.
خوانش گروهی سرود و تجلیل از جانباز دفاع مقدس و همچنین تجلیل از نویسنده و تصویرگر کتاب پروانه در میدان مین از دیگر بخش‌های این نشست بود که روز پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد و رها باقری مطلق، عضو نوجوان مرکز، اجرای آن را بر عهده داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.