هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، همگام با سراسر کشور، رویداد «روز کودک، روزقصه»، را اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز ،دبیرخانه توسعه و ترویج قصه‌گویی کشور با اعلام فراخوان این رویداد از تمام قصه‌گویان کشور دعوت کرده تا در این روز، در هفته ملی کودک، که برای پاسداشت مقام کودک در نظر گرفته شده است از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، به هر اجتماع کودکان که در دسترس آنان است مانند مدرسه، مهدکودک، مراکز خرید، مراکز کانون، کتابخانه‌ها، مراکز بهزیستی و دیگر مکان هایی که کودکان حضور دارند، مراجعه کرده و برای کودکان قصه بگویند.

خدیجه میرزایی، نماینده انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در خصوص نحوه برگزاری این برنامه در البرز گفت از زمان دریافت فراخوان با تمام قصه‌گویان عضو انجمن، ارتباط گرفته و از همه این عزیزان برای حضور در این رویداد مهم دعوت کرده‌ایم.

میرزایی افزود همچنین کارشناسان و مربیان کانون نیز در این روز در مراکز و یا دیگر اجتماعات کودکان، برای اعضا قصه‌گویی خواهند کرد.

,وی ادامه داد این رویداد شعار «همه با هم برای بچه‌ها قصه بگوییم» برگزار می‌شود و فقط به مربیان کانون و قصه‌گویان حرفه‌ای اختصاص ندارد و کانون از همه کسانی که برای بچه‌ها قصه می‌گویند از جمله مادران و پدران، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و معلمان و دیگر قصه‌گویان دعوت کرده است در این روز در فضاهایی که محل حضور و اجتماع کودکان است به اجرای قصه بپردازند.

نماینده انجمن قصه البرز، افزود از قصه‌گویان عزیز می‌خواهیم که فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای از بخشی از قصه‌گویی‌شان در این روز را در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۵۵۲۷۶۸۶۷ ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ تماس بگیرند.

منبع: کانون پرورش فکری البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر