تصویر
ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در آموزش و پرورش البرز اعلام شد
19 دی 1401 - 12:21
3
ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در آموزش و پرورش البرز اعلام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در آموزش و پرورش البرز اعلام شد.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز دراین گفت و گو اظهار کرد: در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امور بانوان آموزش و پرورش البرز ویژه برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.
" زهرا شاکر اردکانی " خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه های پیش بینی شده در طول این هفته در سطح استان ، نواحی و مناطق اجرا خواهد شد.
وی آذین بندی و جشن میلاد حضرت فاطمه (س) وآیین بزرگداشت مقام زن و مادر در ادارات و مدارس، برگزاری رویداد فرهیختگان ویژه زنان فرهنگی، از زنان فرهنگی شاغل در ادارات، برگزاری همایش زن، عفت، افتخار،کارگاه آموزشی الگوی سوم زن ویژه رابطین امور زنان و جوانان مدارس و اولیای دانش آموزان را از جمله برنامه های پیش بینی درآموزش و پرورش البرز ذکر کرد.
وی ازکارگاه آموزشی سلامت زنان در راستای اجرای ماده ۳۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برپایی نمایشگاه از دست سازه های هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های دخترانه ، برگزاری مسابقات ، فرهنگی و هنری ویژه زنان شاغل در اداره کل و ادارات تابعه، برگزاری یک روز شاد با مادرم در سطح مدارس و تکریم مادران توسط دختران را از دیگر برنامه های ویژه هفته بزرگداشت مقام زن در حوزه آموزش و پرورش البرز برشمرد.
مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: برگزاری اردوی تفریحی-آموزشی ویژه بانوان سرپرست خانوار فرهنگی ، اجرای مسابقات کتابخوانی با محوریت موضوع زن، برگزاری دوره آموزشی کنشگری موثر بانوان در فضای مجازی ، تقدیر از مادران موفق فرهنگی با شاخص فرزندان موفق و تکریم بازنشستگان و دیدار از بانوان فرهنگی دارای بیماری صعب العلاج از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان را در این هفته تشکیل می دهد.
شاکراز دیدار و تکریم از همکاران فرهنگی مراقب جانباز، برپایی نمایشگاه و فروشگاه پوشش ایرانی – اسلامی، برگزاری پرسمان های دینی و سیاسی ویژه زنان فرهنگی و تقدیر از زنان فرهنگی نخبه و حائز رتبه در مسابقات و جشنواره ها درسال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام زن ذکر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.