تصویر
ویژه برنامه های هفته تربیت اسلامی در مدارس البرز در حال اجراست
10 اسفند 1401 - 11:34
1
رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان البرزگفت: ویژه برنامه های هفته تربیت اسلامی به مناسبت سالروزتاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در مدارس این استان با شعار " تربیت ، همیشه ، همه جا " و با رویکرد جریان سازی تربیتی در مدرسه، خانواده و اجتماع و مردمی سازی فعالیت‌های امور تربیتی در حال اجراست.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای آموزش و پرورش استان البرزگفت: ویژه برنامه های هفته تربیت اسلامی به مناسبت سالروزتاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در مدارس این استان با شعار " تربیت ، همیشه ، همه جا " و با رویکرد جریان سازی تربیتی در مدرسه، خانواده و اجتماع و مردمی سازی فعالیت‌های امور تربیتی در حال اجراست.

فرهاد منظوری " دراین گفت و گو با اشاره به اینکه هفته امور تربیتی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با ارزش‌های اسلامی است، اظهارکرد: هشتم تا چهاردهم اسفندماه به عنوان هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.
وی بیان کرد: ماموریت و وظیفه اصلی آموزش و پرورش توجه به موضوع تربیتی است تا دانش آموزان را با تربیت دینی و اسلامی برای داشتن یک زندگی سعادتمندانه بیشتر آشنا کنیم.
وی فلسفه وجودی امور تربیتی را انسان سازی دانست و یادآورشد: آموزش و پرورش و مربیان پرورشی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

منظوری تصریح کرد: در مدرسه جریان پرورشی با حضور دغدغه مندان تداوم دارد و امروز رویکرد دین و اعتقاد و باورها و تربیت اسلامی در مدارس حاکم است و همه ما در سمت تعلیم و تربیتی که اندیشه ناب اعتقادی برای دانش آموز را می‌سازد سهیم هستیم.
وی در ادامه به اجرای جریان سازی تربیتی در حوزه امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان، معرفی و ترویج شیوه های نوین مدیریت و برنامه ریزی امور فرهنگی – تربیتی در مدارس و ترسیم و معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی در جامعه برای گرامیداشت و معرفی هفته امور تربیتی در مدارس البرز پرداخت.
وی یادآورشد: انجام تبلیغات و اطلاع رسانی فراگیر کیفی و تاثیر گذار در سطح مدارس و مناطق ، شناسایی مربیان و معاونان پرورشی نویسنده، پژوهشگر ،شاعر ،فعال و خلاق و برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی در استان و مناطق و نواحی از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی در مدارس استان البرز است.
رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز از تجلیل پیشکسوتان متعهد امور تربیتی، ازمربیان و معاونان پرورشی فعال و برگزیده، تجلیل از مربیان آزاده، جانباز و خانواده شهدای امور تربیتی ، تقدیر از مدیران و معلمان فعال در عرصه های تربیتی ، طراحی، چاپ و توزیع پوستر، بروشور، تولید سرودهای ویژه و مناسب هفته تربیت اسلامی، طراحی و نصب بنر های تبلیغاتی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تربیتی را از دیگر برنامه های این هفته در مدارس البرز برشمرد.
وی بارگذاری پیام ها ی تربیتی در قالب شعر، قرآنی، سرود، عکس نوشته، داستان کوتاه، قصه های قرآنی، روایات ، کلیپ، احادیث، نقاشی و نماهنگ با موضوع امور تربیتی را از جمله برنامه های هفته تربیت اسلامی در بستر شاد مدارس البرز ذکر کرد.
منظوری تاکید کرد: با وجود هجمه های فراوان، سه موضوع مباحث اعتقادی، معنویت و تربیت باید در دستور کار مشاوران، معاونین پرورشی و مربیان مدارس قرار گی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.